tisdag 22 september 2009

Vickan, Landström och Thunebro - inget slår Mosan

Akademikern, Fotbollsflatan, Miffo och Blixten sitter och diskuterar landslaget och alla heta brudar som finns inom damfotbollen.

Blixten: Om ni fick ligga med någon i landslaget, vem?
Miffo: Helt klart Vickan.
Blixten och FF: VICKAN!? Hur het är hon på en skala?
Miffo: Hon är überflatan. Sådant gillar vi. Er tur att svara.
Blixten: Jag behöver inte välja, alla vill ha mig (flin)
Aka: Och du har varit singel hur länge sa du?
Blixten: Sex och känslor bör icke nämnas i samma mening.
Miffo: Sluta larva er och välj nu. Jag har ju valt.
FF: Det känns snudd på omoraliskt av mig att välja - som sportjournalist alltså.
Miffo: Välj nu!
FF: Får man välja Mosan?
Aka: JA! Malin Moström, hetaste kvinnan som någonsin spelat fotboll.
Blixten: Ni är rätt regelvidriga alltså. Välj någon som spelar i landslaget NU! Sjögran är min, men jag hoppar gärna över all hårvax.
Aka: Landström. Men varför? Hon är ju typ snygg, vad annat kan man gå efter?
FF: Jag svara Thunebro. Hon är het. Men inget slår Mosan.
Aka: Inget slår Mosan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar