måndag 28 september 2009

"Du bloggar"

Fotbollsflatan och Hippien möts upp inför måndagens första lektion. Hippien som varit sjuk i mer än en vecka ber om en snabb uppdatering på livet.

FF: Jag har ju lyckats spela med Beundrarinnans känslor och sårat henne.
Hipp: Just det, så var det ja.
FF: Och i helgen var jag ute på flathaket både fredag och lördag. Jag har ju fan inget liv. Jag hänger alltid på flathaket. Galet.
Hipp: Joo, jag hörde något om utgång.
FF: Har du pratat med Skogsmullle eller?
Hipp: , inte på några veckor. Jag har ju varit däckad i mer än 40 graders feber.
FF: Men hur kan du ha så bra koll på mitt liv, buggar du mig? Erkänn! Erkänn att jag är din idol! Skratt
Hipp: Du bloggar.
FF: Sant. Jag bloggar - du läser.

1 kommentar:

  1. Yes. Du bloggar och jag läser. Alltid. Jag är nog din stalker, måste man väl erkänna=)

    Alla andras liv är så mycket mer intressanta än ens eget!

    SvaraRadera