måndag 14 september 2009

Fotbollsflatan - den perfekta mannen

Heterobruden och Fotbollsflatan pratar i telefon under måndagskvällen. De diskuterar HB:s pojkvän och kommer åter in på att han helt enkelt är ett pucko.

HB: Jag förstår mig inte på puckot alltså! El facto - Han är ett pucko! Aaah, säg att han är ett pucko!
FF: I dont know him. Det känns orättvist att dömma honom då.
HB: Du ÄR verkligen PK!
FF: Sällan, hur PK är det att älska Ludmila, du vet - den dopade jävla ryskan?
HB: Förutom det är du dunder-PK. Jag svär.
FF: Alltså, jag källsorterar inte ens.
HB: Källsortering?! jag struntat väl i källsortering. Säg att puckot är ett pucko! Nu!
FF: tystnad
HB: Snälla, för min skull?
FF Suck, han är ett pucko!
HB: JAG VET! Jag ska bli lesbisk. Jag ska bli tillsammans med dig, vet du det? Jag ska.. Lika galen som du är i damfotboll ska jag bli - i dig.
FF: Humor. Du är typ den mest straighta brud jag någonsin träffat. Och du vet hur det är med mig och heterobrudar?
HB: Då får du dras med mig ändå. Oavsett om du vill eller inte, för jag tänker stalka dig nu.
FF: Lätt att du tänker, skratt
HB: Du skulle nog vara den perfekta mannen för mig. Jag ska bli kär i dig. Hahahah! Nu har du en stalker, hur känns det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar