fredag 11 september 2009

Stjärnor och maskrosor

Fotbollsflatan och Happy diskuterar Fotbollsflatans kärleksliv och den senast bruden på hennes himmel.

Happy: Men är du kär i Blixten?
FF: Nää, eller jag skulle kunna bli kär. Men jag är inte kär.
Happy: Nu förstår jag ingenting alltså.
FF: Blixten är inte ett alternativ liksom. Hon lirar där uppe bland stjärnorna, jag mest hänger med maskrosor.
Happy: Är jag en maskros?
FF: Nej alltså. Metaforer! Hon är för bra för mig.
Happy: Skärp dig, vem skulle INTE vilja ha dig? Om jag var gay skulle jag vilja ha dig.
FF: Du är inte gay och Blixten är för bra för mig. Jag blir inte kär i brudar som inte är ett alternativ.
Happy: Hahah! Säkert!
FF: Det är sant! Jag får alla jag vill ha, jag får alla jag blir kär i. (skratt)
Happy: Det tror jag inte en sekund på.
FF: Okej, det var ett skoj. Men jag blir aldrig kär i brudar som är omöjliga, heterobrudar, brudar som är för bra - you name it. Det ÄR sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar