onsdag 24 november 2010

"Jag vill så fett ligga med dig!"

Alla dessa heterobrudar. Överallt finns dem. I varje hörn. I varje lokal, varje rum. Överallt men framför allt i varenda djävla stad.

Knappt hade Fotbollsflatan bytt stad och lämnat liggandet med Heterobruden för vinden innan nästa heterosexuella brud dök upp. På skolan, i klassen. Där stod hon. Heterobruden 2.0. Snygg som få med ett vackert leende och intresserat blick. Förlovad. Med en man. Hetero. Sjukt snygg.

Och en sådan som FF kan då helt enkelt inte hålla käften. Tredje dagen i nya plugget snorklar jag en cigg av Heterobruden 2.0. Snackar, chillar, utbyter artighetsfras. Mitt i det trevliga lärkännasamtalet utvecklas följande samtal.

FF: Alltså, jag måste bara säga att du är så sjukt djävla snygg och jag vill så fett ligga med dig!
2.0: Oj, jag vet inte riktigt vad jag ska svara.
FF: Äsch, du behöver typ inte svara något alls. Jag ville mest bara säga det. Jag vill ligga med dig.
2.0: Tack! Antar jag.
FF: Yes, då var det sagt. Nu behöver vi aldrig mer nämna det igen.
2.0: Nähä, okej men. Okej.
FF: Fast jag antar att jag kommer att ta upp det igen. För du är ju så sjukt snygg och jag vill ju så fett ligga med dig...



2 kommentarer:

  1. Hahaha, Alva - vad härlig du är (och ärlig) :D

    SvaraRadera
  2. Skulle du uppskatta samma sorts kommentar från en straight kille?

    SvaraRadera